Saturday, September 15, 2018

Descargar El meu petit animalari. Els animals de la granja Patrick David pdf


Descargar PDF Leer en línea



Una obra interactiva i lúdica (inclou jocs pedagògics), per a nens i nenes a partir dels 4 anys, per comprendre la vida dels animals: Quant temps viu una vaca? El gall té mal caràcter? Quantes cries pareix una conilla cada any? D'on provenen els galls dindis? Totes les respostes a aquestes preguntes, i moltes altres, les trobaràs en aquest animalari, ricament il·lustrat amb dibuixos originals i amb fotografies excepcionals.
Book El meu petit animalari. Els animals de la granja Descargar eBook Pdf Epub, Libro eBook
Descargar El meu petit animalari. Els animals de la granja En Pdf
El meu petit animalari. Els animals de la granja PDF Descargar Gratis
libro El meu petit animalari. Els animals de la granja pdf

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.